כך תבטיחו שליטה בעלויות בעת הזמנת ביובית

כך תבטיחו שליטה בעלויות בעת הזמנת ביובית

תקלות מכל סוג בבית מאותתות על הוצאה בלתי צפויה. שורשים בביוב, סתימות קשות, הצפות ותקלות ביוב מורכבות אשר מחייבות שימוש בטכנולוגיה ובכלים מתאימים עשויות להיות מתומחרות במאות ועד אלפי שקלים, וחשוב להכיר את האתגרים ואת העלויות על מנת לשלוט במחיר ולהוזיל אותו ככל שניתן.

הביובית היא משאית המשנעת מערכות רבות לטיפול בצנרת ביתית וצנרת ציבורית, בניהן מיכל מים וצינורות להזרקת לחץ מים עוצמתי, משאבות וואקום ליניקה ולשאיבת ביוב, כלים חדים לחיתוך ולסילוק שורשים, מצלמות תרמיות, מצלמות בעלות סיב אופטי לצורך צילום קווי ביוב וכלים נוספים.

עלות הזמנת הביובית מורכבת מעלות קבועה- שינוע, נהג ושרברב, ומעלות משתנה בהתאם לאופי התקלה ולשימוש במערכות והכלים השונים.

מספר טיפים לחיסכון בעלות הביובית:

  • טיפול מידי – תקלות ביוב נוטות להתפתח ולהצטבר, כאשר ניתן לראות סימנים מקדימים. במידה ופתחי הביוב והצנרת בבית מעלים ריח רע או שקצב ירידת המים מאט, כפי הנראה מתפתחת סתימה בביוב. לבקרים רבים טיפול ראשוני מהיר יוכל לסייע, למנוע נזקים כבדים יותר בהמשך ולהפחית את עלויות התיקון. מטבע הדברים סתימה קטנה במיקום נגיש שתטופל על ידי שרברב מקצועי בכלים ידניים, תעלה פחות מצילום קווי ביוב, החדרת רובוט אינסטלציה והזמנת ביובית.
  • קביעת מועד – תקלות ביוב עשויות להיות דחופות לעתים, דוגמת מקרים של הצפת הביוב ועלייתו על גדותיו בשטח הבית, מה שמחייב שירות מידי. יחד עם זאת, במידה ומדובר בשירות הניתן לצרכי תחזוקה (שאיבת בורות שומן, שטיפת קווי ביוב), נכון ומומלץ לתאם מועד מראש, בשעות הפעילות המקובלות, ללא תוספת תעריף לילה/סוף שבוע- אשר מייקרות את העלות בעשרות אחוזים.
  • נגישות – משאית הביובית זקוקה למרחב ולגישה, ובהיעדר גישה זקוקה לפתרונות יצירתיים, שימוש בצנרת ארוכה וגמישה וכוח אדם נוסף. חשוב לאתר בטרם הגעת הביובית את נקודות הגישה, לרבות פתחי שוחת הביוב. במידה והגישה לביוב נמצאת בשטח ציבורי או חניון, יש לדאוג לסימון מראש ופינוי השטח.
  • תיאום ציפיות – צרכן הקצה אשר מזהה תקלת ביוב לא תמיד ידע מה מהות הבעיה ואופי הטיפול הנדרש. בפניה אל חברה לשירותי ביובית יש לתאר את התקלה בפרוטרוט, למסור מידע על גיל הצנרת, נקודות הגישה וכל מידע אחר שיכול לעזור בהערכת התקלה וצרכי התיקון. כמו כן יש לקבל הערכה ואומדן לאופי התיקון הצפוי ולעלויות, כאשר אלה עשויים להשתנות בזמן אמת ועל פי נתוני השטח.

חברת סופר ביובית מספקת שירותי ביובית, באמצעות צי משאיות ביובים מדגמים שונים, בהתאמה לכל צורך ולכל סוגי התקלות. ברשותנו משאיות ביובית נמוכה, המתאימות לכניסה ולנגישות לחניונים תת קרקעיים ולמקומות בעלי מגבלה בגישה, משאיות ביובית מאובזרות במיטב הטכנולוגיות המובילות בתחום האינסטלציה ומערכות הביוב, וצוות עובדים מומחים, מיומנים ומנוסים המספקים פתרונות מקצועיים באיכות שאין שנייה לה, ובפריסה ארצית רחבה.

מי אנחנו?

סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה

מאמרים אחרונים