ביובית בפתח תקווה

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו
ביובית בפתח תקווה
משאית ביובית בפתח תקווה - שירות שאיבות ביוב 24 שעות ביממה

תוכן עניינים

הזמנת ביובית היא חובה, יש ימים לא נעימים בחיים שלנו, ואחד מהם הוא שנסתם לנו הביוב והוא עולה על גדותיו ויש צורך לבצע הזמנת ביובית בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ לשאיבה או פתיחת סתימה בביוב.

אך כדי לבצע את העבודה הכי טוב שאפשר, רצוי וכדאי להזמין שירות של הזמנת ביובית בשביל לפתוח את הסתימה. במתן שירות ביובית, תבוצע שטיפת כל הצנרת ביוב הקשורה למקור הסתימה בלחץ מים גבוה וכן תעשה שטיפה וניקוי יסודי של תאי ביוב הקשורים, ממוצקים מגבונים ו/או דברים שלא אמורים לעבור בקו הביוב.

כאשר צינור ביוב נסתם בבית או בחצר אנחנו עומדים בפני מצב לא נעים הכולל ריחות רעים ומי ביוב שיכולים להציף לנו את הבית או בבניין. כולנו רוצים שריחות ומראות ביוב מוצף יהיו רחוק מהעיניים שלנו ומהאף. יש דברים שאנחנו לא רוצים להיוודע אליהם, ביוב זה אחד מהם. הצפת ביוב או סתימה בביוב הינה חוויה לא נעימה מבחינה אסתטית, אך גם מסוכנת מבחינה היגיינית. סתימה בביוב גורמת להצפה שלו ולעלייה של המים של הביוב לתוך הבית שלנו.

למה כדאי להשתמש בשירותי ביובית של סופר ביובית בפתח תקווה

מי ביוב מלאים בחיידקים והם מאוד מזוהמים, ברגע שהם עולים מהשוחות ביוב, צריך לשחרר את הסתימה במהירות, מי ביוב הם מסוכנים והם מושכים מחלות וטפילים. בשביל לשחרר את המערכת ביוב יש לפתוח את הסתימה בכלים מקצועיים כמו ביובית שהיא בעצם משאית ביובית בפתח תקווה .הזמנת ביובית היא הדרך הטובה ביותר לפתוח סתימות של ביוב. היתרון הגדול של משאית ביובית משולבת שניתן גם לשאוב את המי ביוב וגם לפרוץ את הסתימה בלחץ מים גבוה המתקבל ממנוע גדול ורב עוצמה הנישא על המשאית פריצה והיא זו שפותחת את הסתימה במהירות.

יתרונות של הזמנת ביובית

  • משאית ביובית היא כלי יעיל שפותח את הסתימה באופן יסודי במינימום זמן.
  • ביובית היא כלי עבודה בטוח שנוח לעבוד איתו.
  • ביובית היא כלי שניתן לפתוח בעזרתו כל סתימת ביוב ולשטוף את פנים צינור הביוב ביסודיות.
  • באמצעות מכלית ביובית ניתן לשאוב את כל מי הביוב לתוך המיכל ולפנותם לאתר פינוי שפכים.
  • שאיבות מפרידי שומן ופינוי לאתר מורשה.
  • שאיבת מים ממקלטים.
  • שאיבת מים ממרתף.
  • שאיבת הצפות.
  • שאיבת פיר מעלית שהוצף כתוצאה מחדירת מי גשמים או מי ביוב.

שאיבת ביוב בפתח תקווה

שאיבות ביוב בפתח תקווה מבורות ספיגה / מקלטים / מרתפים וחניונים ע"י המקצוענים והמומלצים ביותר, סופר ביובית מספקת שירותי שאיבות ביוב בפתח תקווה ובכל אזור המרכז. לעיתים מערכות ביוב בבניינים משותפים ובתים פרטיים צוברים לכלוך ופסולת ביוב שמושלכת מבתי הדיירים אל האסלה ומשם לצנרת ביוב, לאחר זמן נוצרות סתימות ביוב, שמחייבת פתיחת סתימה בביוב וביצוע של שאיבת ביוב באמצעות ביובית.

מערכות ביוב מרכזיות בבניין מרכזות את כל השפכים של דיירי הבניין ולעתים ה ביוב ניסתם בלכלוך ופסולת ביתית אשר פוגע בפעילותו התקינה של הצנרת ביוב, בכדי לשחרר סתימות ביוב קשות שנוצרו יש לבצע שאיבות ביוב באמצעות משאית ביובית ולנקות פסולת ביוב ומשקעים שנצברו בתוך הצנרת ביוב, לכן שאיבת ביוב היא חלק חשוב בתהליך שחרור סתימות בצנרת הביוב.

לנו יש את הידע והניסיון רב השנים והציוד הדרוש כדי לבצע שאיבות ביוב או שאיבות מים גם בתנאים קשים בצורה יסודית בתוך הבית ו/או בחצר בקו ביוב הראשי של הבניין, בנוסף אנו מבצעים שאיבות ביוב גולמי באמצעות משאית ביובית.

פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה

פתיחת סתימות ביוב מורכבות כמו סתימות ביוב בבתים פרטיים גדולים הם פרויקטים הניתנים לביצוע ע"י חברת שירותי ביובית מקצועית. חשיבות הרגישות והמקצועיות בעת הטיפול בצנרת ובמערכת הביוב, היא קריטית. פתיחת סתימות ביוב מורכבות, כמו בבתים פרטיים ושירותי ביובית בפתח תקווה היא המקצוע שלנו.

פומפה מכירים? למקרה שלא, תתחילו להכיר. בכל הקשור לפתיחת סתימות ביוב במערכת אינסטלציה בתוך הבית, זה המכשיר שיעזור לכם להציל את כבודכם הגברי בעיני האישה או החברה, ויחסוך לכם הוצאה כספית וגם לאינסטלטור שלכם זמן רב.

חבל להזמין אינסטלטור לעבודה פשוטה שאולי יש לכם את היכולת לפתור לבד, הרי אם לא יהיה לו עבודה אמיתית, הוא לא יוכל לגבות כסף וכך יצא שהוא הגיע עד אליכם בחינם למעשה.

אז בשביל לחסוך את הטרחה והכסף של כולנו בואו נחליט שבעיות קטנות כמו פתיחת סתימות אנחנו קודם כל מנסים לפתור לבד עם פומפה. אתם לא תאמינו עד כמה הכלי הזה יעיל לפתיחת סתימות קלות. הוא המלך של האמבטיות והשירותים.

בהנחה שניסיתם קודם לפתור את הבעיה לבד ולא הצלחתם, זה כבר זמן טוב לקרוא לאינסטלטור, אחרי הכל אם לא מצליחים צריך להזמין אינסטלטור מומחה בפתיחת סתימות ביוב בבית ובחצר.

במקרים קשים מאוד של פתיחת סתימה עיקשת ויש הצטברות גדולה של פסולת בקו ביוב, ימליץ האינסטלטור על הגעה של ביובית וכאן מגיע התור שלנו לפתיחת סתימות ביוב באמצעות משאית ביובית של סופר ביובית.

מה צריך לדעת לפני שמזמינים ביובית באזור פתח תקווה

רגע לפני הזמנת ביובית בפתח תקווה ובמידה ובעיות האינסטלציה במערכת הביוב של ביתכם בפתח אינן מצליחות להיפתר באופן עצמאי או באמצעות אינסטלטור מקצועי, כשחוזרות בכל פעם מחדש, כנראה שאתם זקוקים לשירותי משאית ביובית משולבת שבאמצעותה ניתן לשאוב את הביוב ו/או לפרוץ את הסתימה בלחץ מים גבוה, שהם ללא ספק הדרך היעילה והטובה ביותר להביא לפתירת אותן הבעיות מן השורש. תרתי משמע להוציא את כל השורשים שצמחו בתוך הקו ביוב ואשר חוסמים את הזרימה של הביוב הלאה למרות זאת, לפני שאתם מזמינים משאית שאיבת ביוב, מומלץ שתבחנו מספר פרמטרים חשובים, שייסעו לכם להזמין את השירות המקצועי והמתאים ביותר עבורכם.

ביובית מקצועית ואיכותית בעלת כל האמצעים הדרושים לפתרון הבעיה

לפני שמזמינים שירותי ביובית, חשוב לוודא קודם כל כי מדובר בביובית מקצועית ואיכותית מן השורה הראשונה, הכוללת את כל הציוד והכלים הטובים והמתקדמים ביותר, הדרושים להתמודדות עם כל סוגי הסתימות והשאיבות המתרחשות במערכות קווי ביוב ראשיים. הזמנת ביובית מקצועית העומדת בכל הסטנדרטים הדרושים כיום על פי החוק, תבטיח לכם את הפתרון המקצועי והאיכותי ביותר לאותן הבעיות המטרידות אתכם.

צוות מקצועי ומנוסה בהפעלת ביובית

דבר נוסף עליו חשוב להקפיד לפני שמחליטים להזמין שירותי ביובית, הוא בזהות אותו הצוות המופקד בהפעלתה. הצוות האחראי בהפעלת ביובית, חייב להיות מורכב מאנשי מקצוע מוכשרים ומוסכמים בעלי ניסיון בתחום במידה רבה, כשלרוב מדובר על אינסטלטורים מקצועיים, להם קיימים כל האישורים וההרשאות הדרושות להפעלת ביובית בידי כל הגורמים והמוסדות המוסמכים לכך. בחירת ביובית בעלת צוות מקצועי מן השורה הראשונה, תבטיח לכם עבודה מקצועית, בטוחה ויעילה, שתקנה לכם שקט מבעיות במערכת הביוב לאורך זמן.

מחירים הוגנים כלפי הלקוח

כמו בכל תחום בו שוכרים אנו שירות כלשהו, לנושא המחירים ישנה משמעות רבה בהחלטתנו הסופית, כך גם בכל הקשור להזמנת שירותי ביובית. לפני שמזמינים ביובית למתן שרותי שאיבות ביוב או שאיבות מים, ולא ממש משנה איפה אתם גרים מודיעין, רמלה, רחובות או שוהם מומלץ לערוך סקר בין מספר חברות ומפעילי ביובית מקצועיים, כשעל פיו יהיה ניתן להבין מהו המחיר ההגיוני וההגון ביותר, לאותן תקלות כשחשוב במיוחד לא "להתפתות" למחירים נמוכים מידי במידה רבה מן המקובל, כשבדרך כלל מצביעים על חברות חובבניות ולא מקצועיות, שעלולות להוביל בעבודתן לכדי נזקים במערכת הביוב שלכם, שייגררו אחריהם הוצאות כספיות גדולות במיוחד.

התאמת גודל הביובית לשטח העבודה

דגש נוסף, עליו חשוב להקפיד לפני שבוחרים להזמין שירותי ביובית, עבור שאיבת מים או שאיבת מי ביוב מתבטא באפשרות גישתה של אותה משאית ביובית לשטח או רחוב בו תידרש לעבוד, כשבמידה ומדובר במקום בעל גישה או חניה מוגבלת ובעייתית, רצוי להשתמש בעזרתה של ביובית קטנה ומתאימה יותר, שתוכל לבצע אותה עבודה בצורה האיכותית והיעילה ביותר, ברמה שתבטיח הגעה לפתרון אותה הבעיה, כשזאת מבלי לגרום לנזקים אחרים וחמורים באותה מערכת ביוב.

אזורי שירות ביובית בקרבת מקום

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »