צילום קווי ביוב

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

תחום השרברבות והטיפול במערכות מים וביוב נעזר בקדמה הטכנולוגית ובמוצרים חדשניים על מנת לאתר תקלות בניהן נזילות וסתימות הנוצרות בתוך צנרת פנימית וזאת במטרה למנוע נזק מיותר, חדירה אל עומק התשתית באמצעות הרס קירות והפחתה למינימום האפשרי של גרימת נזק למבנה. איתור תקלות אלו באמצעות צילום קו ביוב יסייעו מאוד בפתיחת סתימות ביוב שנגרמה בין היתר על ידי סתימת שורשים בביוב.

בחדרים רטובים דוגמת מטבחים וחדרי אמבטיה ושירותים קיים מעבר צנרת בתוך הקירות, ולמרות הנחיות איטום קפדניות עשויה לאורך השנים הצנרת לדלוף ולהביא לנזילה אשר תבוא לידי ביטוי בטפטוף מים מן הקיר, עובש וסימני רטיבות. החשש מפני פריצת הקיר ותיקון יקר מביא רבים לטפל בחולי באמצעות פלסטר ולטייח ולצבוע את הקיר עצמו ללא טיפול מעמיק בבעיה. מטבע הדברים במקרים כאלה הבעיה תשוב ותופיע- כאשר לאורך הזמן תשתית הקיר תיחלש והבעיה תתרחב.

בעיה דומה ניתן למצוא בסתימות ביוב במבנים פרטים או מרחבים ציבוריים, כאשר קווי הביב הם תת קרקעיים והנגישות אליהם מוגבלת.

צילום קווי ביוב

צילום קו ביוב

פתרון חדשני וחסכוני במיוחד הוא צילום קו ביוב וצנרת באמצעות מצלמות ייחודיות ומתדמות המדמות את טכנולוגיית הרנטגן. באמצעות צילום חיצוני וללא חדירה אל עומק התשתית מתקבלת תמונה מצב מלאה ומדויקת ואיתור של מקור הבעיה על מיקומו המדויק.

צילום קו ביוב הוא חלק מטכנולוגיית אל-הרס אשר מובילות חברות קבלניות בישראל, ומספקות מענה מהיר ומדויק, אבחון מקצועי ויכולת טיפול בבעיה באופן מקצועי ומצוין.

צילום ביוב ואיתור נזילות מים בעזרת מצלמת ביוב

לא כל אינסטלטור ובעל מקצוע מקומי מספק כלים ויכולת לעבודות צילום ביוב וצנרת, שכן אלו מצריכות שימוש במיטב מוצרי הטכנולוגיה, בניהם רובוטים, שימוש בסיב אופטי, מצלמות צנרת בקטרים שונים החודרות אל הצינור ומספקות תמונת מצב מלאה ומדויקת, מצלמות חיצוניות בעלות יכולת להציג רמת שקיפות גבוהה, מצלמות דחיפה ומצלמות הנעות על גבי רכבים מיניאטוריים בשליטה מלאה ותוך הצגת נגישות גבוהה.

מעבר לרכישת מוצרי הטכנולוגיה המובילים נדרש גם ידע וניסיון בהפעלתם ובשימוש בהם, וזאת במטרה להבטיח איתור מהיר ומדויק של התקלה.

צילום ביוב ללא הרס

בבחירה באיש מקצוע המספק שירותי צילום קווי ביוב חשוב לוודא כי מדובר בחברה מקצועית המסוגלת גם לספק מענה מלא לכל תקלה שתאותר בצילום, במהירות, ביעילות ובמקצועיות. כאשר מדובר בסתימה בעומק קווי הביוב הפתרון המוביל בשוק הוא שימוש בביובית – משאית מאובזרת בעלת יכולת יניקה בעצמה אדירה, שטיפת קווי ביוב בלחץ מים גבוה במיוחד וטיפול בקווי ביוב ללא הרס מיותר.

סופר שירותי ביובית היא חברה מובילה בישראל המספקת שירותים מקצועיים בתחומי הטיפול בביוב ובמערכות מים במבנים ולמערכות עירוניות. החברה מספקת שירות בפריסה ארצית ומחזיקה בצי של עובדים מוסמכים, מקצועיים ומנוסים במטרה לספק זמינות ושירות מעולה לצד מקצועיות.

חברתנו צועדת עם הקדמה הטכנולוגית ומקפידה על עדכנות בשוק, למידה ורכישה של מיטב במוצרים והמערכות הטכנולוגיות ומספקת טיפול בקווי ביוב באמצעות צילום ואיתור תקלות, טיפול וניקוי באמצעות ביובית ושלל מוצרי טכנולוגיה נוספים.

צילום קווי מים

צילום קווי מים זוהי פעולה אשר מטרת לתת מיפוי של הצנרת ואת ההסתעפויות שלה וכך לתת תמונה כדי להבין היכן התקלה. פעולת צילום קו המים צריכה להתבצע בצורה יסודית על מנת לתת לצוות בשטח להסיק את המסקנות שמתאימות לתיקון הבעיה והמשך הטיפול בה. צילום קווי מים היא פעולה חשובה ומתבקשת כאשר יש נזילה בקו המים או כאשר אנו מתבקשים לדעת אם מערכת המים תקינה.

צילום קווי ניקוז וצנרת ניקוז

אתם כנראה לא יודעים אבל, לצנרת הניקוז יש חשיבות רבה ושיבוש בפעולה יכולה להיות קריטית. כאשר יש ליקויים במערכת הניקוז נוצרת הצטברות של מים/נוזלים אשר יכולים לגרום למפגעי בטיחות ותברואה. צנרת ניקוז תקינה היא כאשר אין בה סתימות וזרימת המים בה חופשית וללא הפרעות ומחסומים. תקלות נוספות בצנרת הניקוז יכולות להיות סדקים אשר גורמים לנזילות אבל אינן מונעות את תפקודה של מערכת הניקוז אלא רק גורמות לדליפה של מים מהצנרת אשר יכולות לגרום לנזקים. אם ברצונכם לוודא שצנרת הניקוז תקינה או לאבחן תקלות שכבר קיימות במערכת, אתם מוזמנים לפנות לשירותי צילום קווי ניקוז וצנרת מים של סופר שירותי ביובית.

צילום צנרת ביוב מחיר

בתים חדשים שנבנים היום מחייבים בצילום קווי ביוב לפני מסירה וזאת על מנת לפסול כשלים בקווי הביוב בעתיד. כאשר הבניין והדירות מאוכלסות ועלול להיווצר מצב קטסטרופלי של סתימה בביוב, בעזרת צילום קווי ביוב במעוד מועד, אנו נדע אם וכאשר יש סדק בקו הביוב החדש ונמנע סתימת שורשים בביוב בעקבות אותו הסדק.

צילום קווי ביוב מתבצע בכמה שיטות:

  • הראשונה מבינהם היא הכנסת מצלמת דחיפה לקו הביוב.
  • השיטה השניה היא צילום בעזרת רובוט אשר מצוייד במצלמה מיוחדת בקצה.

לכל שיטה יש מחיר בנפרד והמחיר לצילום קווי ביוב נקבע בעקבות האורך של הקו. לקבלת הצעת מחיר לצילום קווי ביוב התקשרו אלינו עוד היום לחברת סופר ביובית, ברשותנו ציוד לצילום קווי ביוב המתקדם ביותר במדינת ישראל.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »