ביובית או אינסטלטור? איך יודעים למי לפנות?

ביובית או אינסטלטור? איך יודעים למי לפנות?

מפסק הדוד מקצר? למי כדאי לפנות?

ריח רע מפתחי הניקוז- לשפוך פותח סתימות או להזמין אינסטלטור?

הצפה של האסלה- אינסטלטור מקומי או ביובית?

הצרכן הביתי לא תמיד יודע לאן לפנות, ומי בעל המקצוע שיפתור עבורו את התקלה על הצד הטוב ביותר- וכמובן במחיר הוגן, ובמקרים רבים מוצא עצמו משלם סכומים מופקעים לבעלי מקצוע שאינם מוכשרים לתחום ולבעיה, כדמי תיווך לפתרון האמתי.

על מנת להימנע מדמי תיווך ולזכות לטיפול מהיר ומקצועי חשוב להבין את אופי ומקור הבעיה והפתרונות האפשריים:

  • תקלות הבאות לידי ביטוי בחשמל, קצרים, נפילות מתח, מפסק שאינו מגיב – יטופלו על ידי חשמלאי מוסמך בלבד, גם אם בעקיפין הן נוגעות במנגנונים המחוברים לאינסטלציה בבית. מפסק מקצר יטופל על ידי חשמלאי ולא על ידי אינסטלטור, כשם שטלוויזיה מקצרת תטופל על ידי חשמלאי ולא על ידי חברת הכבלים ו/או הלוויין.
  • סתימות ביתיות – סתימה ביתית היא סתימה אשר נוצרת במעברי הצנרת הביתית, וניתנת לטיפול ולנגישות מפתחי הניקוז של הבית. תקלות כאלה ניתן לזהות באמצעות האטה בירידת המים בפתחי הניקוז ו/או ריח רע העולה מפתחי הניקוז. בטרם פניה לאיש מקצוע מומלץ לנסות לטפל בבעיה באופן עצמאי על ידי שימוש בפותחי סתימות ביתיים (חשוב לקרוא ולהקפיד על הוראות היצרן לצרכי בטיחות), שימוש בפומפה ליצירת וואקום ידני וניקוי של כלי הסניטריה הנגישים (סיפון, מסננים).
  • סתימות במערכת הביוב – סתימות במערכת הביוב יכולות להיות ממוקמות במסלול של אחד מן הצינורות הפנימיים, בשוחת הביוב עצמה ולמעשה בכל חלק מן במסלול המשופע אשר אחראי לסילוק מי השפכים מן הבית אל מערכת הניקוז הציבורית. סתימות כאלה חייבות להיות מטופלות באמצעות טכנולוגיית אל הרס מתקדמת, איתור מהיר וטיפול בלחץ מים ובוואקום עוצמתי- כלים שמספקת הביובית.

בעת הזמנת ביובית לטיפול בתקלה חשוב לעדכן את ועד הבית במקרה של בית משותף, שכן לא תמיד ניתן לדעת מראש את מיקום התקלה. כאשר הסתימה והבעיה ממוקדמות במעברי הצנרת הביתית- האחריות לטיפול תהיה של בעלי הבית. במידה והבעיה תימצא בהמשך, בצנרת הבניין המשותפת- הבעיה תהיה באחריות וועד הבית המשותף, גם אם היא באה לידי ביטוי בדירה של אחד מן הדיירים (אי טיפול יביא להעצמת הבעיה ולנזק בדירות נוספות).

חשוב לדעת: הביובית היא משאית שנושאת עליה מערכות טכנולוגיות ומקצועיות מתקדמות לטיפול בתקלות ביוב וצנרת, ומופעלת על ידי שרברבים מקצועיים. בכל מקרה של ספק מומלץ להזמין שירות מחברה של ביובית על פני איש מקצוע פרטי, שכן התמחור מתבצע על פי אופי התקלה והטיפול.

חברת סופר ביובית בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ מספקת מגוון שירותי תחזוקת ביוב, שטיפת קווי ביוב, שאיבת ביוב, צילום קווי ביוב, ופתיחת סתימות, ניקוי מערכו ניקוז ועוד, במקצועיות רבה ותוך שימוש במיטב הטכנולוגיות, בפריסה ארצית, שירות מעולה ומחיר הוגן.

מי אנחנו?

סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה

מאמרים אחרונים