שאיבת בור ספיגה

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

בורות ספיגה הם פתרון מיושן אשר מאפשר העברה של שפכים שלא דרך צנרת עירונית אל בורות חפורים על פי תקן, במטרה לספוג פסולת ושפכים. כיום לא נהוג להשתמש בשיטה זו אלא כאשר מדובר במבנים אשר אינם מחוברים לתשתיות צנרת עירונית, ולזמן מוגבל, או לחלופין כתוספת לתשתיות קיימות במבנים בעלי צרכי שופכה ייחודיים דוגמת מסעדות, מפעלי מזון וכדומה.

הטיפול בבורות ספיגה על פי חוק חייב להתבצע באמצעות ביובית המבצעת שאיבות ביוב ובורות ספיגה, שאיבת בורות שומן ואפילו שטיפת קווי ביוב. הטיפול יכול להתבצע כנגד תקלות ומפגעים אולם נכון יותר לבצע שאיבה תקופתית לבור הספיגה, לשמירה על הקרקע והסביבה ולמניעת מפגעים תברואתיים.

שאיבת בור ספיגה לצורכי תחזוקה

השפכים המנותבים אל מור הספיגה הם ברובם נוזליים, אלא שמדובר בנוזלים סמיכים ועתירים במשקעים. שולי בור ספיגה עשויים מאבן, בטון או אלומיניום ואילו תחתית הבור היא תשתית הקרקע הסופגת. לאורך הזמן הנוזלים מחלחלים לקרקע אולם שכבות של מוצקים מתנקזים אל תחתית בור הספיגה ומאטים את מעבר מי השופכה.

שאיבת בור ספיגה על ידי ביובית באופן תקופתי תבטיח את המשך תפקודו וימנע הצטברות של פסולת מוצקה בקרקעית וסתימות במעבר מי השופכה.

השאיבה מתבצעת באמצעות ביובית – משאית ייחודית הכוללת אלמנטים ומערכות עוצמתיות לביצוע פעולות שאיבה ויניקה לצד הזרמת מים בלחץ גבוה במיוחד.

שאיבת בור ספיגה בשל הצפה או סתימה

כאשר לא מתבצעת שאיבת בור ספיגה תקופתית לצורכי תחזוקה, יהיה זה רק עניין של זמן עד כי בור הספיגה יעלה על גדותיו. הפסולת המוקשה המצטברת בתחתית הבור תאטום אותו ותמנע את יכולת הספיגה שלו, הבור יתמלא במי השופכה ויעלה על גדותיו.

הסימן הראשוני לבעיה יהיה ריח סביבתי רע העולה מאור השופכה, ובהמשך הבור יעלה על גדותיו- מצב המהווה מפגע תברואתי סביבתי ומחייב פתרון מידי ויעיל.

באמצעות משאית ביובית מותאמת בעלת יכולות שאיבה ויניקה בעוצמה גבוהה יעבור הבור טיפול, הפסולת שהצטברה בו תישאב ותחתית הבור תנוקה לחלוטין ממשקעים ותאפשר המשך ספיגת נוזלים אל הקרקע.

חשוב לדעת כי תחזוקה וטיפול בפינוי שפכים נמצא באחריות הבעלים והמחזיקים בנכס האמור המחובר אל הבור, ונמצא בפיקוח הרשות העירונית.

קיימים גם בורות ספיגה אשר משרתים מבנים עירוניים ואלה מטופלים על ידי הרשות המקומית באמצעות קבלני משנה בתחום מערכות המים והביוב.

בין אם מדובר על תקלה דחופה ובין אם על תחזוקה שוטפת, חשוב לעבוד עם חברה המספקת שירותי ביובית ומחזיקה בכל הכלים המקצועיים, לרבות משאית מסוג ביובית, ומספקת זמינות גבוהה לצד מקצועיות.

חברתנו, סופר שירותי ביובית היא חברה מובילה בתחום שאיבות ביוב המספקת שירותים מקצועיים בפריסה ארצית למוסדות, לפרטיים ולעסקים. אנו מספקים שירותי ביובית בחירום, טיפול במערכות צנרת וביוב במבנים פרטיים ותעשייתיים, שאיבת ביוב ושאיבת בורות ספיגה ובורות שומן במסעדות ובמפעלים, פועלים בעזרת כלים מתקדמים בניהם מצלמות תרמיות המאפשרות איתור נזילות ללא הרס ומשאיות מסוג ביובית מתקדמות ועוצמתיות לכל מטרה.                              

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »