צילום קווי ביוב במרכז

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

טיפול במערכת הביוב במרכז

אזור המרכז, הוא האזור המאוכלס ביותר, הצפוף ביותר, והמתפתח ביותר בישראל. אזור כזה, המתאפיין בבנייה אורבנית ענפה, מחייב את בנייתה של תשתית ביוב רחבה. תשתיות ביוב גדולות כאלו, מועדות לתקלות, וכשמתרחשת אחת כזו, צריך לטפל בה בדחיפות האפשרית וביעילות המרבית.

אחת השיטות המרכזיות, בהן מטפלים כיום בבעיות בביוב, הוא צילום קווי ביוב. אך, על מנת להזמין שירותי צילום קווי ביוב במרכז, נדרש ידע בסיסי אודות התהליך אותו מבצע איש המקצוע ובחירה בצוות מקצועי בעל ניסיון ודיוק. לכן, ננסה לפרוס בפניכם את הנושא בצורה בהירה וכיצד חברת "סופר שירותי ביובית" עונה במדויק על הצרכים שלכם.

הגורמים לבעיות בקו בביוב

הצטברות שומנים וברזלים

לעיתים, צינור הביוב נסתם כתוצאה משימוש רב בשומנים, חומרים צמיגיים, שאריות מזון ושבבי מתכת שמצטברים אט אט במיקום מסוים בצינור עד לחסימה חלקית או מלאה של הביוב.

חדירת שורשים

במקרים אחרים, שורשי עצים שונים, הקרובים למערכת הביוב הביתית או הציבורית, מתפתחים ומעמיקים לאט אל מקור הרטיבות הקרוב, דהיינו מערכת הביוב, וסודקים את הצנרת. עקירת השורשים לא תפתור את הבעיה בצורה יסודית, שכן לאחר חיתוך השורשים, העצים מגדלים את הבאים במהירות גבוהה יותר.

התיישנות

חשוב לדעת כי גם מערכת ביוב הפועלת בצורה תקינה, חשופה לרטיבות, קור, חום ופגעים שונים הגורמים להתיישנות ולבלאי של קו הביוב. לכן, גם ללא בעיות גלויות לעין, מומלץ מאוד להשתמש בשירותי צילום קווי ביוב במרכז, כביקורת תקופתית בהתאם להמלצתם של מומחי "סופר שירותי ביובית".

צילום קווי ביוב במרכז
צילום קווי ביוב במרכז

שיטות צילום קווי ביוב במרכז ובכלל

לאחר שנוכחתם כי קיימת בעיה בקווי הביוב שלכם, כנסו לאתר חברת "סופר שירותי ביובית", ותאמו את הגעתם של צוות אנשי המקצוע המעולים של החברה. חברת "סופר שירותי ביובית" משתמשת בשתי שיטות צילום מרכזיות, ובעלת האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום

שיטות צילום אלו, פורצת דרך בתחום הטיפול בתקלות הצנרת והביוב, שכן עד לשנים האחרונות, כאשר הייתה מתגלה בעיה בקו הביוב, היה על צוות התיקון להרוס את הקיר או הרצפה בהם הייתה מותקנת מערכת קווי הביוב. ההריסה הייתה כרוכה ברעש ולכלוך רב, וכתוצאה מכך הייתה נגרמת לתושבי הבית או הבניין עוגמת נפש רבה. 

צילום קווי ביוב רובוטי

שיטת הצילום הראשונה, היא צילום על ידי רובוט ייעודי. איש המקצוע המנוסה של חברת "סופר שירותי ביובית", משחיל בעדינות רובוט בעל חיישנים אלקטרוניים מתקדמים ומערכת מצלמות טרמיות רגישות לקו הביוב. הרובוט מתקדם לאורך מתאר הקו ומצלם את הצינור לאיש הצוות בחוץ. כך, מאותרת הבעיה בצורה ממוקדת ויעילה, ואיש הצוות מציג ללקוח את הבעיה ודרכי הפתרון.

צילום קווי ביוב באמצעות סיב אופטי

במקרים מסוימים, איש הצוות יחדיר מוט או צינורית עדינה, עליהם מותקנת מצלמת סיב אופטי חדשנית, המצלמת בצורה מפורטת את קו הביוב. ההחלטה באיזו צורת צילום ייעשה שימוש, נתונה לשיקול דעתו של איש המקצוע בהתאם למצב ומיקום קו הביוב.

הצורך בצוות מקצועי המבצע צלום קווי ביוב

אנשי מקצוע רבים כיום נעזרים באמצעים טכנולוגיים שונים על מנת לאתר תקלות ולתקנן במערכת הביוב. אך חשוב לדעת כי לא כל מצלמה מסוגלת לגלות את התקלות הזעירות השונות בקו הביוב. בנוסף, לא לכל אנשי המקצוע יש את הידע והניסיון הדרוש על מנת לקרוא את תסריטי הצילום ולאתר את הבעיה.

לכן, חברת "סופר שירותי ביובית", דואגת לגייס לשירותיה את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום תיקון קווי הביוב, ורוכשת את הציוד המתקדם ביותר שקיים בתחום תיקוני הצנרת, כך שצילום קו הביוב ייעשה ביעילות המרבית.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »