צילום קווי ביוב בדרום

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

בשנים האחרונות, עובר דרום הארץ שינוי מהפכני. אלפי דירות חדשות מאושרות ונבנות, כבישים, מנהרות ומסילות רכבת מוקמים ומשודרגים בתדירות גבוהה מאוד. כתוצאה מההתפתחות הגדלה, אלפי משפחות חדשות עוברות לערים הדרומיות. במקביל ולעיתים אף כתוצאה ישירה מעבודות הפיתוח, הצורך בצוותי אינסטלציה, ניקוז ושיפוץ עולה.

אחת מהבעיות המרכזיות בבתי האב ובמבנים שונים, היא התחזוקה והטיפול בקווי הביוב. לשם כך, קיימת טכניקה ייחודית, של צילום קווי ביוב, הנעשית על ידי חברת "סופר שירותי ביובית", ואודותיה נפרט.

נסיבות צילום קו הביוב

נזקים בצנרת

פעמים רבות, כתוצאה מבלאי, או לחלופין מחוסר שימוש, קיימות בעיות נקודתיות בצנרת ובניקוז של בניין או בית מגורים. עד לאחרונה, איש המקצוע היה מבצע הרס נרחב של הקיר או הרצפה בה עובר קו הביוב עד למציאת התקלה.

כעת, צוות "סופר שירותי ביובית" מצלם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים את קווי הביוב ומאתר בצורה נקודתית את התקלה. כך, באמצעות צילום של קווי הביוב יימנע הרס נרחב והעבודה על התקלה תהיה יעילה ואיכותית.

קבלת טופסי 4

כל קבלן הרוצה לאלכס את המבנה שבנה, צריך לקבל מהרשויות "טופס אישור אכלוס", הנקרא בשפה המקצועית "טופס 4". כיום, על מנת לקבל אישור כזה, נדרש הקבלן לבצע צילום של קווי הביוב בבניין שבנה. רק לאחר הצילום, ניתוח הצילום ואישורו על ידי מעבדה, יוכל הקבלן לקבל אישור סופי לאכלוס. שירות צילום מקיף כזה, נעשה על ידי "סופר שירותי ביובית" באמינות ובאחריות.

מציאת שוחות ביוב נסתרות

על ידי צילום קווי הביוב, תוכל חברת "סופר שירותי ביובית", לאתר פתחי ביוב מוסתרים בקרקע, שהתכסו עם השנים בדשא, בוץ וחול. כך, יוכלו להימנע נזקים כתוצאה מנפילות והיתקלויות של עוברי אורח.

צילום קווי ביוב בדרום
צילום קווי ביוב בדרום

טכניקות צילום קווי ביוב בדרום ובכלל

צילום ביוב בעזרת רובוט

שיטת צילום אחת, היא צילום באמצעות רובוט. הרובוט, המופעל במקצועיות על ידי אנשי החברה, עובר באיטיות לאורך קו הביוב ומציג על מסך ייעודי לצוות החברה את מתאר קו הביוב עד לאיתור התקלה.

צילום ביוב בסיב אופטי

שיטת צילום נוספת היא, על ידי סיב אופטי. בצורת צילום זו. אנשי הצוות מחדירים צינור או מוט לאורך קו הביוב ובאמצעות הסיב מסריטים ומצלמים את קו הביוב בהתאם לצורך הנדרש.

הבחירה בשיטת הצילום קו הביוב

על מנת להגיע לבדיקה מיטבית של קו הביוב, על אנשי המקצוע לשקול מגוון של גורמים. לדוגמה, אם קו הביוב ארוך מאוד, צוות הצילום ישתמש בתאורה חזקה או אם קו הביוב מפותל ומלא בזויות, צוות הצילום יתאים מצלמה היקפית של 360 מעלות.

לכן עבור כל צורך של צילום קווי ביוב בדרום, יש להזמין צוות מקצועי ומהימן, שיקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור צילום קו הביוב שלשמו הוזמן.

הצורך בצוות מקצועי לצורך צילום קווי ביוב בדרום

ישנן הרבה חברות המתמחות בתחום הביוב והצנרת. אך לשם צילום קווי ביוב בדרום, לכל אחד מהצרכים שנמנו לעיל, תזדקקו לצילום האיכותי ביותר, לאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, ולצוות אנשי מקצוע בעל ניסיון משמעותי בתחום.

הסיבה לכך היא, שפעמים רבות, התקלות קטנות ועדינות ביותר, וקשה מאוד להגיע אליהן בצורה מדויקת עם מצלמות ברזולוציה נמוכה מעט, או על ידי שימוש בטכניקה שלא נכונה למבנה הצנרת.
חברת "סופר שירותי ביובית" מתמחה איתור ותיקון תקלות בקווי ביוב כבר שנים רבות. החברה מפעילה צוות מקצועי, בעל ידע טכני מפותח, וציוד הצילום של החברה הוא המתקדם בשוק. לכן, עבור כל עבודת צילום קווי ביוב בדרום, צרו קשר עם נציגי חברת "סופר שירותי ביובית" ותטופלו באמינות ובמקצועיות.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »