צילום קווי ביוב בבאר שבע

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

טיפול בבעיות בביוב בבאר שבע

באר שבע בשנים האחרונות, נמצאת בשיאו של גל פיתוח ובנייה. בנייני מגורים, קניונים, מסעדות ומרכזי קניות חדשים מוקמים במהירות בכל חלקי העיר, מהלך שמוביל לגידול משמעותי באוכלוסיית העיר, בביקוש לשכירות ולפתיחת עסקים.

חלק אינטגרלי מפיתוח ותחזוקה שוטפים של עיר בבנייה, הוא תשתית הביוב בעיר. ניקוז השפכים הוא המפתח המרכזי לתפעולה של כל עיר מתקדמת מודרנית, ושל כל בית מגורים ראוי לשמו. כתוצאה מעבודות הבניה הרבות בעיר, או לחלופין בעת כניסה לבית חדש, נתקלים התושבים בבעיות ניקוז וצנרת הדורשות טיפול באופן מידי.

בדיוק בשביל בעיות אלו, חברת "סופר שירותי ביובית" מפעילה שירותים מקצועיים, של צילום קווי ביוב ברחבי באר שבע, עליהם נפרט כעת.

ביצוע צילום קווי הביוב בבאר שבע

יתרונות שיטת צילום קווי ביוב

עד לשנים האחרונות, בעת גילויה של בעיית צנרת או ניקוז, היה על איש המקצוע להרוס את הקיר בו ממוקם הצינור, ולבחון את כל הצינור עד למציאת המקטע בו קיימת הבעיה. צורת תיקון זו, גרמה נזק רב לבתי המגורים, ואף עלתה מחיר גבוה ללקוח כתוצאה מהצורך להרוס קטע קיר או רצפה שלם.
כעת, חברת "סופר שירותי ביובית", משתמשת בטכניקה חדשנית, של צילום קווי ביוב על ידי מצלמה מיוחדת, כך שמיקום התקלה מתגלה בצורה פשוטה יחסית. כתוצאה מכך, אין צורך להרוס מקטעים שלמים, והטיפול בבעיה ממוקד, יעיל וזול.

שיטות צילום קווי הביוב

  • סופר שירותי ביובית בבאר שבע עובדת עם שתי שיטות צילום קווי ביוב מרכזיות. הראשונה, היא צילום רובוטי. בצורה זו, רובוט זעיר מתגלגל לאורך קו הביוב, כשבראשו מותקנת מצלמה מיוחדת. בעזרת שלטים וחיישנים מיוחדים, הרובוט מסריט לאיש המקצוע בשידור חי את מתאר קו הביוב, עד שאיש המקצוע מבחין בחלק הדורש תיקון ומבצע בו את התיקון הנקודתי.
  • השיטה השנייה היא, צילום בעזרת סיב אופטי המחובר לצינור. טכניקת צילום זו, בנויה על מוט או צינורית, אותם מחדיר איש המקצוע לקו הביוב בעדינות ובאיטיות. למוט מחובר סיב אופטי משוכלל, שמסריט ומצלם את קו הביוב בהתאם לצרכיו של המפעיל.

עבור כל צילום קו ביוב, נדרש שיקול דעת דקדקני של איש המקצוע על מנת לקבוע מהי שיטת הצילום הטובה ביותר, בהתאם לאורך ולצורת קו הביוב.

מחיר צילום קווי ביוב בבאר שבע

המחיר של צילום קווי ביוב בבאר שבע משתנה, ותלוי באורך קו הביוב, מורכבות הנגישות לקו הביוב, גודל ודחיפות הבעיה. באומדן כללי, עלות צילום קווי ביוב בבאר שבע תנוע מ- 400 ל- 1500 ש"ח. "סופר שירותי ביובית" מתחייבים למחיר המשתלם ביותר בתחום, שיהוה את התמורה ההולמת ביותר עבור ההשקעה שלכם.

צילום קווי ביוב בבאר שבע
צילום קווי ביוב בבאר שבע

בחירת הצוות המתאים לצילום קווי ביוב באר שבע

צילום קווי ביוב הוא עניין מורכב, שדורש מומחיות, ניסיון וטכנולוגיות מתקדמות. לכן, לא כל חברה המתעסקת בניקוז וביוב תוכל לבצע את הצילום בצורה אפקטיבית. לדוגמה, מצלמה רובוטית או סיב אופטי בעלי רזולוציית צילום נמוכה, עלולים לפספס נקודות קריטיות בקו הביוב ואיש המקצוע יפספס שוב ושוב את התקלה שבגינה זומן.

צוות "סופר שירותי ביובית", בעל נסיון של שנים בתחום הטיפול בבעיות ניקוז וביוב, ובעל האמצעים המתקדמים ביותר בתחום צילום קווי הביוב. כך, שעבור כל תקלה ולו הקטנה ביותר, יגיע לביתכם צוות איכותי, מסור ומקצועי, שידאג לצילום ולשירות המקצועי ביותר.

זכרו, עבור התשתיות הבסיסיות והחיוניות ביותר בבית ובבניין, חשוב להשקיע באנשי המקצוע הטובים ביותר, חברי צוות "סופר שירותי ביובית", ישמחו לעמוד לרשותכם עבור כל בעיה, בכל זמן ובמקצועיות ואמינות שאין שני לה בבאר שבע.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »