צילום קווי ביוב באשקלון

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

מערכת הביוב בעיר אשקלון

העיר אשקלון היא עיר מתפתחת, מלאה במוקדי בילוי, משרדים, אתרי בנייה ומתאכלסים חדשים. בצד מוקדי ביוני ופיתוח אלו, קיימת תשתית ענפה של ביוב וניקוז, שצריכה להיות מתוחזקת באופן תדיר. קרבתה של העיר לים, ובאופן פרטני המבנים והשכונות שקרובים בצורה משמעותית לחוף, חושפת אותם באופן מתמשך ללחות, רוחות ורטיבות שמזרזות את היווצרותן של תקלות במערכת הביוב.

אחת הדרכים המרכזיות לתחזק, לבצע בדיקות תקופתיות ולשמר את תקינות מערכת הביוב היא, צילום קווי ביוב. נציג בפניכם את שיטת עבודה זו, המתבצעת על ידי חברת "סופר שירותי ביובית", כך שתדעו במדויק מהו סדר הפעולות הנכון במקרה של תקלה בקו הביוב בעיר אשקלון.

ביצוע צילום קווי הביוב באשקלון

יתרונו של הצילום

עד לתקופה האחרונה, כאשר אנשי המקצוע היו רוצים לאתר תקלה או סתימה במערכת הביוב, לא הייתה שיטת עבודה אחרת מהרס מוחלט של הרצפה או הקיר בו עברו קווי הביוב. כתוצאה ממציאת התקלה והטיפול בה, היה נוצר לכלוך ורעש רב, ורצף החיים התקין של דיירי הבית או הבניין היה נפגע משמעותית.

כעת, לשם איתור תקלות בקווי הביוב בעיר אשקלון, חברת "סופר שירותי ביובית באשקלון", מפעילה שיטה חדשנית, ללא צורך בהרס נרחב. השיטה מתבצעת באמצעות צילום של קווי הביוב באמצעות מצלמה ייעודית. תוצאות הצילום נשלחות לבדיקת מעבדה בעת הצורך, וכך הטיפול בקווי הביוב בעיר אשקלון נעשה בתועלת המרבית וללא נזק של ממש למבנה.

צילום קווי ביוב באשקלון
צילום קווי ביוב באשקלון

דרכי הצילום השונות

לשם צילום קווי הביוב באשקלון, חברת "סופר שירותי ביובית" משתמשת בשתי שיטות צילום מרכזיות. השיטה הראשונה היא, צילום באמצעות רובוט.

רובוט בעל מבנה קטן וקומפקטי, בעל מערכת גלגלים ייחודית, שלט ייעודי וחיישנים עדינים, מתגלגל בתוך מערכת קווי הביוב ומעביר את המידע לאיש המקצוע המסתכל במסך קטן, שמחובר למצלמה שבראש הרובוט.
הדרך השנייה היא, צילום באמצעות סיב אופטי, המורכב על צינורית או מוט, ומושחל בעדינות לתוך קו הביוב בו קיימת התקלה. הסיב האופטי מצלם ומסריט את מתאר קו הביוב בו הוא מועבר, והנתונים נשמרים אצל איש הצוות של "סופר שירותי ביובית".

חשוב לציין כי ההחלטה איזו שיטת צילום מתאימה עבור כל מקרה היא החלטה מורכבת, אותה יוכל לבצע בצורה נכונה רק צוות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. לכן, חברת "סופר שירותי ביובית" בעלת הוותק והניסיון הרב בתחום, תוכל לבצע עבורכם את הצילום במקצועיות הנדרשת.

באלו מצבים נשתמש בצילום קווי ביוב

צילום קווי ביוב באשקלון יתבצע על ידי צוות המומחים של "סופר שירותי ביובית" בכמה מקרים מרכזיים:

צילום קווי ביוב לצורך היתרי בנייה

על מנת להעניק לקבלן אישור אכלוס סופי לדירה אותה הוא בנה, הוא צריך להציג בפני הגוף המאשר, מיפוי מדויק של מערכת הניקוז והביוב במבנה, ואישור שאותה מערכת תקינה ובטיחותית. על מנת לבצע זאת, משתמשים בשירותי צילום קווי ביוב.

איתור תקלות בקו הביוב

פעמים רבות, מתגלות תקלות ניקוז וסתימות במערכת הביוב. על מנת לאתר את הבעיה בצורה מקצועית ומיטבית, אנשי המקצוע משתמשים כיום בטכניקת צילום קווי הביוב אודותיה פירטנו לעיל.

תחזוקה שוטפת במערכת הביוב

מומלץ לבצע בדיקה תקופתית של קווי הביוב, בהתייעצות עם אנשי המקצוע של "סופר שירותי ביובית", על מנת לשמור על תחזוקה שוטפת של קווי הביוב, ולאתר תקלות עתידיות עוד בתחילת היווצרותן. כך, תוכלו בטווח הארוך לחסוך כסף וזמן.

על מנת שתגיעו לתוצאות צילום אופטימליות, ואיתור יעיל וחסכני של הבעיות בקו הביוב שלכם, פנו אל צוות "סופר שירותי ביובית" ותיענו במקצועיות ובשמחה.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »