צילום קווי ביוב באשדוד

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

קווי הביוב בעיר אשדוד

בעיר אשדוד מרכזי בינוי ופיתוח רבים, תשתיות מתקדמות, חופים וקניונים. בשנים האחרונות, תנופת הפיתוח מואצת, ואנו עדים לשכונות מגורים שלמות הנבנות בעיר. חשוב לדעת, כי מתחת כל מערכת מבנים וכבישים, קיים עולם ענף ומסועף של ביוב, ניקוז וצנרת, אליו אנו מודעים רק כשנוצרות סתימות ביוב או הצפות במערכת הניקוז.

ננסה אם כן, להציג בפניכם את הבעיות שיכולות להיווצר במערכת הביוב הביתית, וצורת הטיפול המומלצת, צילום קווי הביוב על ידי צוות המומחים של "סופר שירותי ביובית". כך, שלאחר ההסברים תוכלו לדעת היטב כיצד לטפל בקווי הביוב בעיר אשדוד.

הגורמים לבעיות בביוב

סדקים בצינור

סדקים בצינורות הביוב עלולים לגרום להתנקזות של עפר ובוץ בתוך הצינור במוקדים מסוימים, ובכך לגרום לסתימה שקשה לאתרה ללא שימוש בצילום קווי ביוב על ידי צוות מקצועי.

סתימות על ידי שומנים

לעיתים, בעקר במטבחים של מוסדות ציבוריים, רשתות מזון ומפעלים, נוצרת הצטברות גדולה של שומנים, חומרים כימיים צמיגיים ודומיהם בגוף הצינור. כתוצאה מכך, נוצרת סתימה כללית או צדדית בקו הביוב. גם כאן, צילום קו הביוב ממקד את הצוות של "סופר שירותי ביובית" מהו מיקומה המדויק של הסתימה.

חדירת שורשים

ישנם מקרים מיוחדים, בהם שורשי עצים, חודרים את הקרקע לעומק, עד כדי סדיקה של מעטפת הצינור בו עובר קו הביוב. במקרים אחרים, השורשים לא חודרים את המעטפת אלא רק יוצרים בה שקעים ושינוי בשיפוע הצינור. בדומה למקרים האחרים, צילום קו הביוב על ידי צוות "סופר שירותי ביובית" יביא לגילוי ופתרון מהיר של הבעיה.

צילום קווי ביוב באשדוד
צילום קווי ביוב באשדוד

מקרים נוספים בהם נשתמש בצילום קווי ביוב

צילום קו ביוב לצורך הגשת בקשה להיתרי בניה באשדוד

כל קבלן מורשה, בכל פרויקט רשמי, חייב להגיש לוועדה שרטוט של מערכת הביוב והניקוז של המבנה אותו הוא רוצה לאכלס, על מנת לוודא שתוואי ומבנה הניקוז תקין ובטיחותי. הליך זה נעשה באמצעות צילום קווי הביוב בטכניקות חדשניות ומדויקות. קבלן שרוצה לקבל אישור בקלות ובמהירות, ירצה להשתמש בשירותיה של חברת צילום קווי ביוב באשדוד בעלת מוניטין וניסיון.

בדיוק לשם כך, חברת "סופר שירותי ביובית" ,מעסיקה צוותים בעלי נסיון של שנים בתחום הביוב והניקוז, עם יכולות טכנולוגיות מפותחות וידע מקיף בתחום.

שיפוץ בית או דירה באשדוד ושינוי תוואי הבנייה

עבור שיפוצים הדורשים את שינוי תוואי מערכת הביוב, או תוספות בנייה לבניינים קיימים, פעמים רבות יהיה צורך בבחינה והערכה כללית של רשת צינורות הביוב במבנה. גם כאן, צילום קווי הביוב על ידי חברת "סופר שירותי ביובית" יכול להוות פתרון מתאים ויעיל.

שיטות צילום קווי ביוב

צילום רובוטי

לצצות המקצועי של "סופר שירותי ביובית", ישנן שתי דרכים מרכזיות לצילום קווי הביוב בעיר אשדוד. הראשונה, היא צילום על ידי רובוט זעיר, שבאמצעות חיישני חום, לחץ, אור ומגע, מתקדם לאורך ציר הביוב ומצלם לאיש המקצוע את מערכת הביוב עד למציאת הבעיה או לסיום מיפוי המערכת.

סיב אופטי

במקרים אחרים, יוחדר למערכת הביוב צינור עליו מותקן סיב אופטי,. כך, באיטיות, מקצועיות וזהירות מרבית, יצלם איש המקצוע את קווי הביוב. ההחלטה באיזו דרך צילום ייעשה שימוש בכל מקרה, נעשית על ידי איש הצוות כתלות בבעיה ולאחר חשיבה ושקלול של כלל הנתונים.

אכן, לא לכל איש מקצוע יש את הידע, הציוד והניסיון לביצוע צילום קווי ביוב באשדוד בצורה איכותית יעילה ומקצועית. לשם כך, מומלץ להשתמש בשירותי "סופר שירותי ביובית", חברה בעלת ניסיון רב בתחום הביוב, ובעלת צוותים מקצועיים, שישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת בשמחה וברצון.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »