פתיחת סתימות בטון בביוב

להצעת מחיר וייעוץ חינם התקשרו אלינו 050-8092027 או שלחו הודעה ונציגנו יחזור אליכם תוך זמן קצר
לבירורים והצעת מחיר התקשרו אלינו עכשיו

סתימות בביוב גורמות לריח רע, איטיות במעבר המים והשופכה ובהזנחה שלהן גם להצפות. קיימות מספר סוגים של סתימות, כאשר אחת הקשות והבלתי צפויות שבסתימות הביוב היא סתימת בטון המתרחשת בתוך הצנרת. לכן מומלץ לבצע פתיחת סתימת ביוב במהירות מבלי לחכות יותר מידי זמן.

לא תמיד ברור כיצד נוצרת סתימת בטון בביוב. בטון הוא חומר בניה חזק ועמיד אשר אינו מהווה חלק מן הצנרת. יחד עם זאת חשוב לדעת כי בטון הוא חומר בעל נטייה להתפוררות ולהתבקעות, ובמהלך בניה ו/או שיפוצים נעשה בו שימוש רב, וללא פינוי מתאים באופן אחראי גם כמויות קטנות לכאורה של פירורי בטון עשויות להתגבש לכדי סתימה קשה, במידה ואלו נגררים אל פתחי הניקוז.

פתיחת סתימות בטון בביוב

סתימת בטון בביוב עשויה להיווצר גם כאשר חלק מן התשתית הפנימית העשויה מבטון משירה חלקים ופירורים לאורך זמן אל תוך הצנרת וזו נשאב ומתגבש במעברים.

בניגוד לסוגים אחרים של סתימות שורשים בביוב, סתימת בטון בביוב אינה יכולה להיות מטופלת באמצעות חומרים כימיים להמסה או באמצעות לחץ מים בלבד. הבטון מצטבר ומתגבש לכדי חומר יצוק ועמיד במיוחד המחייב פתרונות בקיעה וניסור, פינוי באמצעות שאיבה ולרוב מתבצע באמצעות שילוב בין מצלמות טרמיות החודרות לעומק התשתית לכלים טכנולוגיים נוספים.

לאחר צילום מקיף של קו הביוב ואיתור של מיקום הסתימה, העובי וההיקף שלה, מתקבלת ההחלטה על אופן הטיפול בה. פתיחת סתימות בטון בביוב מתבצעות לרוב באמצעות גיזות ייחודיות המחוברות לקצהו של צינור הנשלף מביובית, ובאמצעות בקיעה וניסור של הסתימה לצד לחץ מים גבוה במיוחד מתבצע שחרור הסתימה לצד ניקוי מקיף של צנרת הביוב.

חשוב מאוד בתכנון ובחדירה של גיזות לפתיחת הסתימה לקבוע מיקום מדויק, תנועה ולחץ מים, הן במטרה לטפל ביעילות בסתימה שנוצרה אולם חשוב לא פחות מכך להימנע מפגיעה בצנרת הקיימת ובתשתיות. רבות הושקע בתחום האינסטלציה והביוב בטכנולוגיית אל הרס המאפשרת גישה אל עומק הצנרת, תשקיף ותמונת מצב חיצונית ונימית וטיפול ללא הריסת המנגנונים הקיימים.

לצד פתיחת הסתימה יש לבצע גם איתור מקיף של מקור התפוררות הבטון שהצטבר לכדי סתימה ופעולות מנע, על מנת להקדים תרופה למכה ולחסוך את הנזקים העתידיים.

חברת סופר שירותי ביובית מחזיקה בציוד מקצועי וחדיש מן הטכנולוגיות המובילות בשוק, בצי של רכבים ומשאיות ביובית מצוידות ובצוות מקצועי מן השורה הראשונה, המוכשר ומיומן לטפל בכל תקלות הביוב וצרכי התחזוקה של מערכות ביוב מרכזיות ופרטיות. אנו מספקים שירותים מקצועיים בפריסה ארצית, מספקים לכלל לקוחותינו זמינות מלאה, שירות מהיר, מקצועיות, אדיבות והוגנות.

מי אנחנו?
סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה
שירותים נוספים
פתיחת סתימות שורשים בביוב
פתיחת סתימות שורשים בביוב

פתיחת סתימות שורשים בביוב הן בין הסתימות הקשות והמורכבות לטיפול, אשר מצריכות ידע וכלים מקצועיים הן ל-פתיחת סתימה בביוב באופן נקודתי וניקוי הצנרת, והן לביצוע

קראו עוד »
שטיפת קווי ביוב
שטיפת קווי ביוב

קווי הביוב הם למעשה מערכת של צנרת פנימית המיועדת למעבר מי שופכה ממבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים, לרבות מפעלים ומבני תעשייה, אל מערכת ניקוז וטיפול בשפכים

קראו עוד »
שאיבת ביוב
שאיבת ביוב

מערך הביוב העירוני מיועד להעברת מי שפכים ממבנים אל מוקדי הטמנה, מחזור וטיפול בשפכים, תחת עקרונות של תברואה ושימור הסביבה. התהליך מתחיל בניקוז השפכים בפתחי

קראו עוד »