כל מה שרציתם לדעת על ביובית

כל מה שרציתם לדעת על ביובית

ביובית למעשה מאגדת בתוכה שתי מילים- משאית וביוב. מדובר במשאית הנושאת עליה מספר מערכות ביוב ומים, כלים וטכנולוגיה, אשר מיועדים לאיתור וטיפול בבעיות ביוב מורכבות וחדירה לעומק התשתית.

כיצד ניתן לדעת האם התקלה דורשת ביובית?

תקלות ביוב רבות יכולות להיות מטופלות בידו המיומנת של בעל המקצוע ובאמצעות כלים ידניים, ולא בהכרח יצדיקו הזמנה של ביובית. מטבע הדברים, לצרכן הקצה אשר נתקל בתקלות אין את הדרך לדעת מהם הכלים המתאימים לטיפול בתקלה, ועל כן מומלץ לפנות לחברת אינסטלציה וביוב אשר מספקת מערך שירותים מקיף לאבחון ראשוני. במידה ולאחר בדיקת בעל המקצוע יעלה הצורך לשימוש בביובית, הוא יהיה אחראי על הזמנת הביובית מן החברה, תפעולה והטיפול המלא בתקלה- במעטפת שירותים מלאה.

הזמנה של אינסטלטור עצמאי שאינו מחזיק במערך שירות תומך עשויה להיות יקרה ומסורבלת יותר, שכן במידה והתקלה לא תיפתר על ידו, תיאלצו להזמין ולשלם לבעל מקצוע נוסף.

אילו תקלות ביוב מטופלות על ידי ביובית?

  • פתיחת סתימות – חלק ניכר מסתימות הביוב ממוקמות בעומק הצנרת ובמקומות אשר הנגישות אליהם מוגבלת במיוחד. הביובית כוללת כלים וצינורות ארוכים המאפשרים חדירה לעומק הצנרת, חיתוך שורשים וענפים אשר הצטברו בתוכה ויוצרים את הסתימה ואפשרות לנגישות ולטיפול לכל אורך ועומק הצנרת. במקרים בהם הכלים הפיזיים לא מספקים לפתיחה וניקוי מלא של הצנרת ולהבטחת מעבר חלק של נוזלים- מתבצעת השלמה של הפעולה באמצעות הזרמת לחץ מים עצום המשחרר את הסתימה ומנקה את הצנרת.
  • שאיבת ביוב – שאיבת ביוב מתבצעת הן כטיפול מונע והן כטיפול בתקלות ביוב, הצפות וסתימות, באמצעות משאבות יניקה עוצמתיות במיוחד, השואבות למעשה את כל תכולת הביוב. שאיבה כזאת עשויה להידרש לאחר מזג אוויר סוער כאשר מערכת הביוב אינה עומדת בכמויות המים שמציפות אותה, לניקוי שוחות ביוב, לפתיחת סתימות קשות או לטיפול שוטף בבורות ביוב ובורות שומניים.
  • שטיפת קווי ביוב – מערכת הביוב אחראית על מעבר מי שפכים, בדרך קבע ולאורך שנים ארוכות. מטבע הדברים עם הזמן דבקים בצנרת הפנימית שיירים ושפכים, מה שעשוי ליצור ריחות רעים ומפגעים תברואתיים. שטיפת הצנרת מדי תקופה בלחץ מים ובחומרים מתאימים, תבטיח ניקוי וחיטוי של הצנרת, פתיחה והימנעות מפני היווצרות של סתימות ומעבר חלק ומהיר של מי השפכים בצנרת. השטיפה מסייעת גם לשמור על איכות הצנרת ועמידותה לאורך שנים ארוכות.
  • שירותי טכנולוגיה מתקדמת – ביובית מקצועית ודישה תכלול גם מצלמות תרמיות, מצלמות סיב אופטי, ורובוטים לצנרת אשר יספקו תמונת מצב מלאה וצילום קווי ביוב, בזמן אמת, בטכנולוגיית אל-הרס וללא פגיעה בתשתיות שלא לצורך.

חברת סופר ביובית מספקת צי רחב של משאיות ביובית בפריסה ארצית מלאה. המשאיות מופעלות ומנוהלות על ידי טובי אנשי המקצוע בתחום ומספקות מעטפת שירותים מלאה, לכל צורך, לעיריות, מועצות, עסקים ולקוחות פרטיים.

מי אנחנו?

סופר שירותי ביובית
סופר שירותי ביובית היינה חברה המספקת שירותי שאיבות ביוב הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי כבר יותר מ-10 שנים. בשנותיה הראשונות של החברה, מרכז פעילותה היה בדרום הארץ ובשפלה, כיום החברה מספקת את שירותיה בפריסה ארצית. להמשך קריאה אודות החברה לחצו על הכפתור המופיע למטה

מאמרים אחרונים